Crap.

Min dag e fail. Jag hatar min dag. Jag är arg!

Först så gick det åt skogen med att inte träna imorse. Min madre har bjudit hem typ ALLA hon känner, så hon ringde ner mig och min syster för bärhjälp. Och gissa vad? HISSEN FUNKA INTE!! VI VAR TVUNGNA ATT BÄRA ALLA MATKASSAR UPP HÖGST UPP PÅ FJÄRDE VÅNINGEN!!

Och sen, såklart, var vi tvugna att städa hela lägenheten. Så då fick vi bära upp tre flyttlådor med barnböcker till vinden.

Kommer säkert ha träningsvärk i armarna imorn!

Jag har städat mitt rum, två toaletter, köket (minst tre gånger för mamma lagar mat)
Min syster bestämmer sig för att baka kladdkakan vi skulle baka tillsammans själv medan ja duschar så jag får inte ens smaka smeten :'(

Och min madre blev sur på mig för ja frågade syster yster om jag skulle hjälpa henne så hon är typ arg på mig. OCH JAG FÅR INGEN BERÖM FAST JAG HAR STÄDAT JÄTTEFINT!! Den enda som tycker om mig här hemma är min katt. Älsk på den ♥


IIIII'M SOO LONEELYY IIIII COOOOUUULD CRYYYYYYYY!!!!

Dinah Washington – I'm So Lonely I Could Cry (2/27/51)

Kommentarer
Postat av: Mr. Gayman.

fast nu fick ju ponken sin träning! o förresten så kunde du ringt mej :G kunde jag hejat medans du sprang me husdjuret upponer för trapperna ;D

2010-12-18 @ 17:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0