Crazy galet!! Har en blogg!!

Okej det här lär ju bli fett random!
Har aldrig haft en blogg förut (fett efter jag vet) men bättre sen än aldrig

Jag kommer inte vara en sån där random som skriver till alla på facebook (inkluderat folk dom inte känner) "hej läs min blogg puss" elr vafan dom nu skriver. Verkar så himla desperat. Okej, det kanske är det enda sättet man kan få läsare på, men va ska ja göra åt det. Jag är inte desperat efter läsare. Visst vore det kul,men det får man väl skaffa på annat sätt, mje-he-he! (JAG ÄR OND)

Hur som helst, här kommer jag skriva massa random saker, elr saker som e helt crazy galet i mitt liv (ingenting typ WÄÄH) men jag kommer (för min egen skull) inte nämna namn eller liknande för då skulle jag typ bli mobbad för ja har värsta random bloggen!

Jag kommer väl antagligen lägga upp lite random stories som jag skriver (jaa, jag gillar att skriva) och typ tankar om hela helvetet o lalala ja venne riktigt va ja ska skriva mer.

(observera att det är typ tredje gången jag skriver det första inlägget eftersom jag på nått sätt råkade ta bort om andra två eller wtf jag vet inte vad MJEEH!!)

HA DET GÖTT ALLA MINA ICKE-EXISTERANDE LÄSARE
FJORTISPUSS o GAYHUG ♥

Kommentarer
Postat av: saga

Vem är du? :)

2010-12-18 @ 09:42:13
URL: http://queenofpop.blogg.se/
Postat av: Råttan

för min egen skull (sku fett lätt bli mobbad om ja visa min blogg för mina kompisar) så nämner ja inga namn :O but you can call me.... RÅTTAN D: OHYE GIGGIDY!!

2010-12-18 @ 10:41:53
URL: http://crazygalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0