VARNING!!! grymt tråkigt inlägg.

Okej, igår var naijz. Men nu är jag dagen efter-full!! lite snurrig i huvudet o sådär.. you know what it's like
Var på fekkenation hos en kompis, det va naijz.. naijz naijz. Hans föräldrar va hos oss på middag.
Jag, syster yster o min bästa vään köpte ett 6-pack öl o dela på. det blir man knappast full på, det e lixom två öl var. Men det kosta 50:- o senare på kvällen lyckades ja o bästis byta till oss lite vodka..

Tanken med att köpa öl var att jag INTE skulle bli så full. Och grejen med mig är att jag blir full ganska lätt (även om typ alla mina fyllor är typ fjortisfyllor men wtf, så länge jag har kul) och nu fick jag ju vodka. Inte bra inte bra. Det var supergood först, fick lixom ett glas typ. Ja ba yeee naijz!!

Så blev jag full o det va supermysigt (NOT men ni fattar) Och det va superkul för kände typ dom flesta som va på festen, o hade inte träffat dom på jättelänge, så det va kul o träffa dom igen!!

När jag blir full dricker jag mer. Och jag råkade visst byta till mig lite mer vodka sen. Så jag hade druckit typ tre glas vodka (utblandat såklart) men det va lite för mycket för mig. Jag blev full!!

Asså på riktigt jag borde sluta dricka!! skämde typ ut mig JÄTTEMYCKET igår, e helt säker på det!! Ramla i snön och typ sjöng jättefult och min boyfriends kompis filma på sin mobil och han sa att han skulle lägga ut det på facebook!!! OM HAN GÖR DET TAR JAG SJÄLVMORD!!!

Och sen bara FYI* jag hatar min blogg. Men jag måste fortsätta skriva bara för jag ska inte låta min lathet och uttråkningsförmåga (wtf, påhittade ord säkert) vinna över mig!! I'LL FIGHT 'TIL THE END!! typ till jag glömmer bort lösenordet till min blogg eller nått sånt!

HA DET GÖTT MINA ICKE EXISTERANDE LÄSARE!!
FJORTISPUSS o GAYHUG ♥

Dagens supersnyft: Min bögkompis e sur på mig o ja vet inte varför. Då blir ja lessen.
MUPP PÅ HONOM!!



*
FYI = For Your Information


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0