Drömma. Random. GillarT

Okej, nu ska ja försöka skriva ett äkta inlägg hära.. Wish me luck!!

CHACHA BLOGGEN

Hade värsta random drömmen. Minns typ inte va den handla om riktigt.

Men va iaf i skolan (som helt plötsligt låg mitt i skogen) så sku ja o mina två poolers gå o fiska vid sjön som låg ner för en backe. Så gick vi där o typ små bus-bråka lite som vi brukar. Så såg vi en björn DAMN jag blev fett rädd så sprang vi skitsnabbt ner mot sjön o såklart jagade björnen oss (obs. att björnen inte såg ut som en björn utan en tjock hjort utan horn typ) sen visade det sig att björnen jagade ett rådjur istället. Vi ba naijz den åt oss inte men så såg den oss o började springa igen (MOT OSS) så vi ba WÄÄÄÄÄÄÄH!! o typ råkuta (igen) mot vattnet men så svängde den av från vägen o sprang in i sitt bo elr va det nu heter där björnar bor.. ide kanske :S ja tror att den sa nått random oxå men hoppas inte för då hade min dröm varit fett flippad o det vill vi inte!!

HA DET GÖTT ALLA MINA ICKE-EXISTERANDE LÄSARE
FJORTISPUSS o GAYHUG ♥

P.S. Älskar att ja har en asrandom bögkompis som inte e bög o ja har aldrig träffat honom men han e typ asmysig o ja gayhuggar honom över sms o om han hittar min blogg (kommer han antagligen va den första som läser min blogg) så kommer han se att ja har skrivit om honom o antingen kommer han ba lämna mig ifred you crazy bitch elr så kommer han AAAAAAWWW du e så söt ponken!!

GAYHUG PÅ DIG RANDOM BÖGKOMPIS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0