JAG ♥ BÖGKOMPIS

 

CHACHA BLOGGEN
(igen, ja vet inget liv sitter hemma hela dagarna o dampar framför datan men what ever)

Min tanke om det här inlägget: Känner att det har stora förväntningar hos många personer *HOST* (typ en) för en person har lyckats hitta min blogg så nu vill den att ja sku skriva ett..
WINNER WINNER CHICKENDINNER!

Nu måste jag skriva lite djupa saker här känner jag.. Det kommer väl gå till satans dörr o knacka på o fråga om det får komma in så e det i helvetet!! Men okej.. deep thought, deep thought, deep throat, deep thought.

OKEJ SNILLEBLIXT AV DJUP TANKE!!

Fatta jobbigt mitt liv kommer bli när jag inser att jag måste skriva massa random helt crazygalna saker hela tiden, om mitt liv som inte finns o crazygalna saker som inte händer!?!? (okej, har redan insett detta men ändå)

Jag känner att min djupa tanke inte va så djup.. Men den får duga faktiskt! Min enda läsare (BÖGKOMPISEN) vet redan att jag är feeeett djup så jag behöver inte visa nånting för någon annan som inte vet vem jag är och inte älskar mig. Ingen älskar mig jag e fett oälskad WÄÄH spårat. Det baller ur.

Det skulle va ännu mer spårat om ni (du) visste hur snabbt ja skrev för då fattar ni (du) att min hjärna går på högvarv för att komma på det minsta crazygalna random att skriva om, men det går ju som det går.

HEMLIGT
(Asså lite hemligt extramaterial från min dröm)

Okej i min dröm som jag skrev om tidigare:
Min boyfriend (som jag har irl *stolt*) satt på verandan vid skolan, som låg mitt i skogen helt random. O typ lalala prata lite. Så sa han att han hade runkat o gjort illa handen!! stackars pojke, jag gick och fiskade med mina kompisar sen.

HA DET GÖTT ALLA MINA ICKE-EXISTERANDE LÄSARE
FJORTISPUSS o GAYHUG ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0