litet - i kanten

Bara ett sånt där litet plus i kantet som vuxna brukar prata om.. elr lärare kanske det. folk, what ever.. men iaf, jag gör om det till litet minus i kanten för det här e inte positivt nånstans. Alla designer man får välja på när man skapar en sån här blogg äcklar mig. Dom e så grymt fula så jag vill typ spy på datan. WÄH!

O ja som är efterbliven när det gäller (i stort sett allt) bloggar, har inte den blekaste hur man gör en egen ascool design (som jag såklart skulle kunna gör om jag visste hur man gjorde) måste leva med att må illa varje gång jag ser min blogg!!

WHERE IS THE WORLD GOING?!?!

bara för jag e sur på det här får ni varken fjortispussar elr GAYHUGS!

HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

En fråga, känner jag dig? Du kommenterade min blogg :)

2010-12-17 @ 22:40:58
URL: http://rixyrayban.blogg.se/
Postat av: Mr. Gayman.

läsare! oma! ponken har lyckats :G ;D

2010-12-18 @ 01:21:22
Postat av: Råttan

OH YE LÄSARE GIGGIDY!!! :D :D :D



the question is.. do you know me?? :O

kanske, kanske inte.. men jag är en hemlig bloggare, so you'll never know!!



Den enda som vet vem ja e (o typ att min blogg existerar) e Mr. Gayman här, men han har skrivit på ett kontrakt (säger vi) så han har tystnadsplikt!!

2010-12-18 @ 10:48:53
URL: http://crazygalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0