winner winner chicken dinner

AWESOME!! HAR KÖPT JULKLAPPAR!!

Idag köpte jag årets julklappar!! Skönt att ha det avklarat. Det var i sista minuten, jag vet, men nu är det gjort i alla fall. Alla var iofs helt crazygalet random. En gigantisk fjärrkontroll (asså seriöst gigantisk) och euro-näsdukar till min mamma, en taklampa (superawsome ((NOT)) men aah) och glödlampa till min sexiboi o ett "ost-set" till min mormor o morfar (dock trasig så jag måste byta det imorn)

Hatar när saker man köper är trasiga för då måste man gå tillbaka till affären (jag hatar o handla o hatar därför affärer) men det positiva med att saker kan va trasiga elr fula på något sätt är att man kan få det billigare.
Köpte en SUPERAWESOME tröja på H&M för 10 (TIO) kronor!!!
WINNER WINNER CHICKEN DINNER

oooch åt massa godis idag. dåligt samvete, jag blir tjock!!
Men det var fett värt det för godis är gott!!
Och sen måste jag bara tillägga lite snabbt att min pojkvän är typ underbar, bara sådär lixom
Och min mamma har sagt att jag KANSKE (WTF JAG MÅSTE FÅ) kan få sova där om det diskuteras och planeras noga innan varje gång. Det är i alla fall bättre än ett nej!!

HA DET GÖTT ALLA MINA ICKE-EXISTERANDE LÄSARE!!
FJORTISPUSS o GAYHUG ♥

Kommentarer
Postat av: Mr. Gayman.

meeen ofta man får för 10 spänn? va e de för sämst HM du handlar på? möh. ba för du flörtar me servitören elr va de heter. möh igen.

2010-12-23 @ 02:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0