AWESOME

Okej, jag var typ överdrivet hypad och mest taggad av alla men fett värt!!

Var på Simons konsert igår. Okej, det va typ asbra. Först var det nån random som hette Cornelia Adamson eller något sånt, som va lixom innan allt börja. Shit det va bra jag fick rysningar hon sjöng skitbra BAJS PÅ HENNE INGEN FÅR VA BÄTTRE ÄN MIG!!

Sen vare nån snubbe som va innan Simon som ja aldrig hade hört talas om (kan vara för att jag är efterbliven eller så e han helt enkelt inte så känd..) och han såg ganska dålig ut faktiskt. Och så hade han inga skor och satt och vifta på sina blå-grönrandiga strumpor. Man ba: riiiight..... MEN HERRE!! Jag typ dog, han hade jättebra låtar och jag blev typ kär i honom direkt! Han kommer få ta upp mycket plats i min iPod när jag får en ny.
Oscar Danielson – Besvärjelse

Sen var det 20 minuter paus. Som va typ ett år egentligen.

Sen kom Simon. Oj jag typ dog. Han e typ världens underbaraste på alla sätt säkert men fyfan vilka fula kläder han hade på sig. Han såg ut som en cancerpatient o ja vet inte. Usch. Men han var jättebra jag dog lite (som vanligt när jag ser/nämner/tänker på Simon det e tur att jag lyckas behärska mig i skolan) och Marie var där. 14 år och sjunger som en jag vet inte vad!! Jag förstår inte hur hon gör, på riktigt, det såg inte ens ut som hon ansträngde sig lite för att sjunga sådär bra?? Okej, jag älskar henne jag älskar den låten, jag älskar simon jag älskar sexiboi som typ dampa sönder på mig när jag kom hem till honom (det var bestämt) och berätta de hur bra han var. Han är avis på Simon och säger typ att "han förstår vårat förhållande" o även om det e på skoj e ja helt säker på att han e lite seriös.. 30% sanning!!

Kommentarer
Postat av: G

AAAHAHAAHHHAHAAAH CANCERPATIENT HAAHHA

2011-02-26 @ 16:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0