CHACHA

Jag älskar fortfarande er som läser min mobbade blogg, även fast det e typ ingen!!

Men vad jag faktiskt tänkte säga var en bortförklaring och en supercool sak. Okej, here we go:
  1. Asså jag lovar att jag tänker uppdatera hela tiden men det är fett köttigt i skolan just nu!! (vad har hänt med gamla goda kärran, förut var det inget plugg alls??) Jag har ett debatterande tal att göra på svenskan, jag måste även göra klart både en debattartikel som skulle varit inne för ett bra tag sen, analysera en svensk låt-text (OMG SKA LÄTT VÄLJA SIMON NORRSVEDEN!! Kanske 2040~ in my heart säger jag bara ♥) sen har jag ett superköttigt SO-prov som man ska skriva hemma om typ seriöst hela EU och jag tar typ självmord snart.

    Så jag har inte hunnit blogga faktiskt!!

  2. Okej, number 2!! Det hände en ascool sak idag. En snubbe jag känner (typ ganska bra kan man säga ändå, för att skryta lite) som är samma ålder som jag.. Han har lyckats!! Han är supercool, hans singel kom ut på spotify (!!) idag. Jerry S – Some Day - Original Mix jag dör jag dör jag dör.
Sen så har det hänt en till superawesome sak. Så den förtjänar en egen punktlista!!
  1. Simon Norrsveden jobbar på min skola!! Jag dör varje gång jag ser honom. Han vikarierar som musiklärare och håller därför i skolkören.
  2. Idag anmälde jag och min kompis till skolkören. Jag ska sjunga för Simon Norrsveden. Jag dör. På riktigt den här gången.
  3. Farväl, nu kan jag dö lycklig. Nästan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0