förlåt förlåt förlåt förlåt!!

Asså superförlåt för att ja inte har uppdaterat min supercoola blogg men nu är det så att jag har en hemlis att berätta för er..

JAG HAR VARIT PÅ TENERIFFA!!

Jag vet, det är supercoolt. För jag är så supercool. Och jag skulle vilja lägga upp supercoola bilder från min supercoola resa men (OFC) hatar den här datorn mig så den visar inte kameran när jag kopplar in den så jag kan inte ladda ut mina bilder, FML typ, så jag får göra det hos min madre istället..

Men så kan det vara, jag klarar av att leva med det!
Min sexiboi är på jobbintervju. Han ska börja jobba som telefonförsäljare och tjäna massa pengar så jag kommer gifta mig rikt!! HAHA IN YOUR FACES ALLA NI SOM LÄSER!!

Nej jag skoja bara. Vi ska inte gifta oss, höhö, men jag älskar honom.

Puss på honom och puss på er!

Kommentarer
Postat av: G

majby updejt bebe?

2011-02-21 @ 09:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0