Ganska mycket död på sistone..

Jag vet, väldigt mycket död. Men det är bra död

Det var först igår jag började oroa mig för dålig död. Min död. Min riktiga. Jag börjar tro att jag är nära ett seriöst sammanbrott, jag orkar inte mer. Igår kväll satt jag vid middagsbordet som en typisk fullis (tänk film) som satt och snurrade på mitt vinglas (med äppeljuice i but still) lyssnade på musik och bara mådde allmänt skit.

Jag har ändå i mitt liv känt mig glad. Jag har aldrig varit deprimerad på riktigt. Jag är en sån som gråter en gång och sen är det över, men inte den här gången. Jag orkar inte tänka, jag orkar inte anstränga mig, jag orkar inte göra nånting. Jag orkar inte leva.

Men mitt liv är bra, jag förstår inte vad som har hänt. Tror bara det är för att jag känner mig grymt efterbliven. I skolan är jag seriöst den enda som inte fattar någonting i SOn, den enda som inte är klar med engelskaredovisningen (som jag skulle ha gjort för typ tre veckor sen), den enda som inte är klar med debattartikeln (vilket påminner mig om att skriva klart den nu) och har inte gjort något debatterande tal. De enda ämnen jag känner mig säker i är Mediaproduktions-skit-grejen och spanska. Två ämnen. HEJ SJÄLVMORD TYP!?!?!

Det är inte så stort, men jag känner att jag gör allting så mycket större än vad det egentligen är. Jag gråter av allt, asså jag skojar inte. Så fort något blir lite fel, om jag spelar en för sorglig låt. Jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: G

Men finaste underbaraste Gumsan. Önskar jag kunde ringa.

2011-02-25 @ 00:48:13
Postat av: Anonym

plugg o mer plugg o glöm inte PLUGG!!! blääää orkar inte plugga! Hm får se... nej jag får faktiskt ut med min hund nu :)

Trist att du mår dåligt men det löser sig säkert :)..asså att älska sexiboi men samtidigt vara kär(besatt?)i en annan måste vara väldigt förvirrande o inte så hälsosamt!Hur tänker du egentligen??? Hoppas du mår bättre snart iaf

många kramar till dig! :)

2011-02-25 @ 15:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0