ja över-peppra min ägg :C (varning för långt och tråkigt inlägg dock)

okejrå, nu ska vi se.. om mig!!

Jag älskar skräckfilmer. Tyvärr finns det inte så många bra, alla är så himla lika varandra. Men "The Sixth Sense" älskar jag. Helt underbar, jag gråter varje gång jag ser den (okej, gråter typ för alla filmer, lite som en mamma, men den är faktiskt grymt bra) och nyligen såg jag "The Fourth Kind" DAAAMN säger jag bara, shit pommes det var länge sen jag såg en film jag blev så rädd för. Tyvärr spårade den lite i slutet, men den var ändå GRYMT scary!!

Mer bra filmer:
Artificial Intelligence (http://www.youtube.com/watch?v=sqS83f-NUww)
Finding neverland (http://www.youtube.com/watch?v=cVLdNA2Qetk)
The Painted veil (http://www.youtube.com/watch?v=YJtLNDRLeis)
Forrest Gump (http://www.youtube.com/watch?v=JdsMqRaz2WY)

(Okej, alla de är typ snyft-filmer, men det är aldrig fel! Annars kan man studera alla Disney-filmer väldigt noga, för de är underbara!)

Jag ska se the fourth kind med min sexiboi ikväll tror jag, om han lyckas ladda ner den. Han är lättskrämd när man kollar på film det är superkul. Varken han eller jag är speciellt romantiska av oss och jag skulle inte kunna räkna upp en enda romantisk sak som vi har gjort tillsammans. Sorgligt, jag vet. Men jag älskar honom och han älskar mig (hoppas jag) så det funkar!!

I min gamla skola var jag känd som "bitchen som tog allas killar" typ. Eftersom killar hade en tendens att börja gilla mig ganska lätt. Hemskt att säga men så var det. Jag är ganska blyg så jag förstår inte riktigt hur det gick till. Jag har hört att jag flirtar omedvetet. Tror det var därför sexiboi började gilla mig först. Han sa en gång att "typ första dagen du var i skolan (jag började senare för jag hade vart bortrest) så kollade du på mig jättemycket (det har jag inget minne av så det var väl en av mina "flirta omedvetet"-stunder) och då blev jag intresserad av dig" typ lalala så.

Den gamla hederliga flirttekniken "le, titta, titta bort, le mer, titta mer, titta bort, titta osv." är väl den som jag kör på. Omedvetet alltså. Och bitcha. Det gjorde jag som fan. Fast inte elakt, bara lite "naughty" lixom. HAHA ja verkar störd. (Ibland älskar jag mig själv)

Dagens låt: Diana Krall – Bye Bye Blackbird (hoppas att alla har sett Public Enemies annars kan ni ta och göra det nu för den är så himla fin. Älskar den och älskar slutet!! då måste man gråta, annars är man omännsklig)

Kommentarer
Postat av: Amanda

tack för tipsena

Du verkar vara en hel mysig tjej och så söt!

många kramar till dig! :)

2011-02-03 @ 19:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0