Mitt liv (fotoprojekt i skolan)

Till att börja med, min gitarr och en microfon. Jag spelar gitarr och sjunger gärna efter skolan när man kommer hem och vill slappna av lite. Eller innan skolan, om man har lite tid över sätter jag min ofta i sängen på mitt rum och övar lite låtar.
Ett piano. Jag har spelat piano så länge jag kan minnas, så när jag tröttnat på gitarren byter jag till pianot och sjunger lite där istället. Eller så spelar jag lite Yann Tiersen – Comptine D'un Autre Été, L'après-Midi eller Michel Simone – New Moon (Piano version). (jag är inte riktigt så bra som jag verkar, jag skryter bara lite)
Okej, seriöst. Jag skulle aldrig kunna leva vare sig utan min mobil eller min iPod. Det ni ser bild på här, det är hela mitt liv. Går inte en minut utan att jag lyssnar på musik eller smsar från min mobil. Det borde nog egentligen vara bild med en dator i bakgrunden eller något för den är lika använd den.
Sist men inte minst får ni här se en lite bild på mig när jag sitter hemma hos en kompis och spelar gitarr. Älskar att mina lillfingrar typ spretar åt alla håll, ser fett coolt ut!! (OBS! Denna bild är 2 månader gammal och att jag har förbättrat min fingerhållning... elr??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0