Mööh....

Okej typ skrivtorka?? Kan man ha det?? Jag har i alla fall det för tillfället..

Igår skulle jag och min sexiboi plugga matte hemma hos mig, för han glömde sin mattebok här. Säger bara en sak: det gick som det gick.

Vi är typ seriöst efterblivna när det gäller matte. Inte enskilt, men tillsammans kom vi typ ingenstans. Vi började bråka (inga seriösa bråk pratar vi om nu då, bara lite småtjafs) för att det blev fel och sen visade det sig att vi inte läst hela uppgiften och blabla. Jag vet inte om han gjorde det, men jag kände mig i alla fall mer efterbliven än jag känt mig på länge...

Och han har typ aldrig flummat så mycket som han gjorde igår. Var på gränsen till läskigt (inte på riktigt, bara lite) han hade nog fått något i såsen innan han kom till mig. Vi skrattade jättemycket åt ingenting. Jag älskar honom ♥

Och ni måste bara lyssna på en låt. Den kommer från musikalen Kristina från Duvemåla och är så grymt fin. Lyssna på texten. Och sen måste ni älska den. Det är en ORDER!!

De lekande orden
Det ömmande hjärtat
Den smekande handen
Jag kan se hur livet skulle bli utan dig
Du måste stanna

Anders Ekborg – Stanna

Och så sjunger han som en gud. PUNKT SLUT ÄLSKA DEN HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0