ONAIJZ!!

  1. Sexiboi köpte en spiral idag (som man töjer öronen med) han prova den hemma hos mig sen tog han ut den och la den nånstans. Nu är den spårlöst försvunnen. Vi har letat överallt i min lägenhet, hans kläder (misstolka inte) och på gatan utanför!! WTF??

  2. Jag ska åka bort om tre dagar. Såklart, så ska jag bli sjuk nu!! Jag mår illa och vill typ spy. Hoppas det är för jag ska få min mens (inte för jag brukar må illa då men man kan ju hoppas) eller nån annan random skit annars kanske jag kommer vara sjuk aslänge?? Varför hatar gud mig??

  3. Jag saknar min kompis som jag hade från sjuan till nian så grymt mycket så jag börjar gråta varje gång jag hör Veronica Maggio – 17 år och såklart (jag skyller mig själv) spenderade jag i stort sett hela gårdagen efter skolan att lyssna på den. Men det är bra för då minns jag allt roligt vi gjorde tillsammans. Hon var den enda jag kunde spela gitarr och sjunga med utan några som helst problem. Vi lärde oss av varandra. Jag skämdes aldrig, och vi hade alltid kul tillsammans. Jag älskar henne, och jag hatar att det slutade som det gjorde. Jävla pisskorv!!

  4. Jag vill fortfarande kunna göra en ascool design till min blogg men jag är typ seriöst efterbliven så jag fattar inte ett skit! Och jag orkar inte bry mig. Min blogg är ful. Den kan gå o typ dricka ur toan *MADFACE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0