AWESOME!!!

HEJ ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG (DU ÄR MER ÄN EN!!!)

Kollade min statestik-grej nyss, och jag hade faktiskt 6 st unika besökare och hela 9 st (!!) sidvisningar! Snacka om att min blogg börjar bli poppis, det gillas starkt.
(Förlåt för den lilla störda smileyn jag ritade, fick ett... "ryck"?)

Idag träffade jag min kompis, låt oss kalla denne havskompisen för då vet ni vem det är och jag kommer antagligen (och har antagligen) nämna denne ofta.

Anyway, vi har en tröja med en "KILLER WHALE" på, och när någon av oss åker utomlands ska vi ta med oss tröjan och ta ett kort med den på. Jag ska åka utomlands nästa vecka (OMG OMG OMG JAG TYP DÖR FÖR DET KOMMER VARA VARMT DÄR!! ♥) så skulle jag få tillbaka tröjan och den var inslagen jättegulligt och fastklistrade bilder på valar och hajar och kaskelotter och så låg det massa kort på havs- och rymdgrejer och så var det skrivet massa fina saker och jag blev jätteglad det var supergulligt!! Så fick jag en jättefin ring.

Jag blev väldigt glad.

Kommentarer
Postat av: Bögis

WE LOVE YOU!!

2011-01-31 @ 13:25:39
Postat av: Randomguy

Fett awesome blogg. i löv u

2011-01-31 @ 13:26:25
Postat av: Randomgirl

I LOVE YOU TOOO!!!

2011-01-31 @ 13:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0