Bob ♥

Jag kom just på att jag har en blogg.. Den var faktiskt lite bortglömd av mig!! SKÄMS SOM SATAN ja skulle ju inte låta den vinna över mig...
Jag o min sexiboi = Bob. Kalla oss Bob.
Min kompis har kommit fram till att vi ska heta Bob.. Alla kändispar (inte för vi är ett sånt men aah) har ett namn, så min kompis uppfann Bob.
Igår fyllde Bob 1 månad. Vi gick och såg The Tourist på bio, o sen gick vi hem till min sexiboi. Filmen var helt okej. Sämre än jag förväntat mig dock. Så grymt många töntiga "kärleksscener" och sånt skit. Jag ville gömma mig och gråta för det var så töntigt.
Det har inte hänt så mycket i mitt unga liv annars. På nyår var jag hos min kompis, och sexiboi blev aspackad o va tvungen o ringa sin padre som va tvungen o hämta honom med bilen. O han tänkte inte ens säga hejdå till mig!! (Då blev ja lite sur på honom) men ja sprang efter honom för det va synd om honom o han kunde inte gå o ramlade i snön.
Han såg ut som en sprattlande skalbagge...


Special Edition

EwH - sexy ass nattlinnen som både du och din partner uppskattar!
Beställ nu, endast 299 kr* och få matchande glidmedel på köpet
Ring 020-220 sexy för mer information
*moms på 56% tillkommer + frakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0