Ingenting

Det är fett jobbigt.

När jag säger fett så menar jag fett. Asså på riktigt. Min sexiboi har typ asmånga bra kompisar i vår skola, som han har känt typ aslänge. Och jag känner inte dem. Så måste jag gå med dem till tunnelbanan (när han är med alltså) men det går inte att inte fatta hur himla stelt det är. Eller asså... Det är inte stelt mellan dem, bara att jag går brevid helt tyst och inte har något att säga.


Jag känner mig mobbad!! Fast jag inte är det, men det känns som han kan prata med mina kompisar hur lätt som helst och jag bara går där typ WÄH!

Och så hörde jag en låt idag, som jag la in på min iPod igår.

Och jag känner mig så trygg hos dig
Jag känner att du älskar mig
För när du säger det så tror jag dig
Jag känner mig så trygg hos dig

 

Melissa Horn – Till Hiva


Jag tänkte lite på mig då. För man älskar sig själv och jag känner det när jag säger det. Och så är jag den enda jag är riktigt trygg med. Så jag tänkte helt klart på mig själv! (och lite på min sexiboi i smyg)

Och jag har typ låtbrist!! PANIK! Seriöst, jag känner att jag måste fylla upp min ganska så tråkiga vardag med lite rolig musik och så ska jag ladda ner något mysigt, då ser det ut såhär i mitt huvud:



så jag ba... YEE!!!

hjälp någon?? (Bögis, du räknas inte för jag har redan lagt in massa av din musik)


Kommentarer
Postat av: anonym jävel

Hej. Idag har jag sovit hela dagen för jag är sjuk.

Tänkte att alla kanske behövde veta det?!

Har lixsom ingen blogg att skriva d i! :’(

2011-01-28 @ 10:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0