katteli katteli katt

Bara så att alla vet:
Det här är min katt. Henne gillar vi, hon är söt.
(jag skulle lägga upp bilder på min sexiboi som vi också gillar som också är söt men då skulle ni ju se vem det var och det funkar ju inte!!)

Har inte så mycket mer att säga... Hm.

Imorgon ska jag träffa Bögis. Fan va scary. Sexiboi tror att han ska haffa och är typ sur på mig för att jag ska träffa honom. (inte sur på riktigt förstås (hoppas jag)) men han sa att jag fick ringa honom om Bögis försökte något så skulle han komma med sitt basebollträ. Älskar att sexiboi också säger Bögis till Bögis!!

dagens låtEmil Jensen – Inte Vackrast I Världen
féén text. även Emil Jensen – Hör dåligt fattar trögt och Emil Jensen – Hur lyckliga kan vi bli är bra så jag föreslår att ni ska lyssna på honom. Men Tiger Lou... alltså ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ dom är bra. Lyssna på dom, men deras bästa låtar finns inte på spotify så gå in på youtube. You can't say no to me och Oh, Horatio är rekommenderade. Och om ni inte hatar mig så kan ni fortfarande skicka låtförslag för jag är fortfarande desperat.

Och sist men inte minst har en anonym kommenterare på min blogg (vet inte om det är success eller om det är typ Bögis som låtsas vara någon annan för att göra mig glad, i så fall funkar det) men du ska absolut inte göra en egen blogg för du är den enda som kommenterar min!!!! LÄMNA MIG INTE SJÄLV! Fett fail att ha en blogg ingen läser... typ som jag.
FML.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0