Non, je ne regrette rien

Jag känner att min blogg är lite oälskad. Jag känner att jag ska ge lite av all min kärlek till min blogg. Fett fejkad kärlek den kommer få eftersom jag inte älskar min blogg. Den är lite oälskad. Det kanske det är därför jag känner att den är lite oälskad.

Men det finns någon för alla. Det är jag säker på. Så någonstans i världen, måste det ju finnas nån som kommer att älska min blogg. Vart är du?? Jag tillägnar den här texten till denne någon.


WOO-HOO HOHO-HOO
WOO-OOO HOHO-HOO
WOO-HOO HOHO-HOO
WOO-HOO HOHO
WOO-HOO HOHO-HOO


(The 5.6.7.8's – Woo Hoo feel free to sing a long)

Jag älskar mitt djupa val av låt. Jag har inget liv.

...

Min sexiboi har inte heller något. Han är en mupp (om du läser det här i smyg så älskar jag dig i alla fall trots det jag kommer skriva nu) Han har suttit tre timmar framför GTA och spelat. Istället för att komma till mig och mysa. Med mig. Jag hade faktiskt inte något att göra på hela dagen nästan. DJUPT SÅRAD!!

Fast asså på riktigt är jag inte sur. För jag hade lätt kunnat göra samma sak. Fast jag hade inte sagt det, jag hade hittat på någon awesome vit lögn (jag vet, jag är hemsk) + att det var jag som låna ut spelet till honom så jag har inte så mycket att säga till om. Och sist men inte minst är han så dålig på det spelet så han kan behöva öva upp sig lite. Det är nästan skämmigt annars !!

(bra låt förslag: Indochine – J'Ai Demandé A La Lune!! lyssna på den några gånger och läs texten, så himla mysig så man dör lite inombords och blir en ängel istället)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0