"Våran relation-status var en facerejp..sorry"

Dagens elakaste kommentar på facebook, skriven av min egen sexiboi.

Jag blev faktiskt ledsen på riktigt när jag läste det. I smyg. Fast jag skojade bort det lite sen när han frågade om jag var ledsen på riktigt. Jag vill inte att han ska känna sig dum...

Jag skriver sexiboi-bok. Istället för dagbok. Så skriver jag ner vad jag tänker och känner. This one is definitely going in the book! I alla hjärtans dag-present vill han läsa den. Så jag skriver en censurerad version som han kanske ska få sen. Jag kallar den "Livet sett från en besatt flickväns synvinkel" jag verkar seriöst störd när man läser den. Citat ur texten:

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MÄNNISKAN VARFÖR ÄR DU SÅ FIN? SLUTA VARA SÅ FIN! DU. ÄR. SÅ. FIN. JAG KLARAR INTE DET HÄR DU ÄR FÖR FIN FÖR MIG GÅ OCH DÖ! GE MIG MITT LIV JAG ORKAR INTE TÄNKA PÅ DIG DU ÄR FÖR FIN!

Kan nog seriöst skriva det där utan att överdriva. Tänk dig 7 sidor där det står minst en gång i varje stycke hur fin han är. Så har jag ju lite "han gjorde si han gjorde så varför skulle han vara så fin och göra si och så"

Så ska han ju få stringkalsonger. Jag måste nog vara världens bästa flickvän!

"Laugh until we think we'll die, barefoot on a summernight
Never could be sweeter than with you
And in the streets we're runnin' free like it's only you and me
Jeez, you're something to see"

Edward Sharpe & The Magnetic Zeros – Home

Supersöt låt. Älskar den, älskar den! YEY!


(BTW BÖGIS!! Om du läser det här vet du vad du ska hjälpa mig köpa till sexiboi!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0