coolaste söderbönan i stan B)

Jag har gett upp min blogg igen! HÖHÖ FAIL!! Jag kommer aldrig bli en stort känd bloggerska, snyft. FML typ så lixom.

Igår var jag på fest. Jag dansade faktiskt för en gång skull, hade fett med kul. Älskar alla mina älskade vänner som är typ bäst i världen och gör mitt liv underbart.
Och sen blev jag fett stolt. För det var någon som spelade någon låt från evolution (eller vad den där skivan nu heter, spelar ingen större roll) o så va näääk med jag kände igen det!! Jag blev fett stolt över mig själv och fick fett med cred bland alla killar när jag lyssnade på näääk och spelade COD!!

YEE!! Lätt coolaste söderbönan i stan här asså.

Jag fick även komplimanger för mitt utseende (helt förståeligt eftersom jag är så GRYMT snygg så man vill typ dö när man ser mig... NOT) och för min dans. Jag typ dog när jag fick höra att jag dansade bra, för om det är någonting jag är dålig på så är det att dansa. och det kan inte ha varit en raggningsreplik, för det var min kompis (kille så det var ingen snäll tjejkommentar) som sa det.. Ja ba: say whuuut??
Men visst, man tar åt sig. Mitt liv känns bra. Yeye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0