Död gummianka.

Ledsen att jag måste berätta det såhär Bögis, men idag stack jag en spik genom Ankans huvud, deal with it.

Men det är faktiskt för välgörande ändamål! Jag har bestämt mig för att göra ett sommarhalsband så att alla kan se min lilla anka, för i min jackficka gör den ingen större nytta, om jag ska vara ärlig. Dock skadade jag mig när jag stack hål, död åt Ankan!

Jag råkade ta ett hårspänne och trycka rakt in i tummen när jag egentligen skulle trycka den rakt igenom ankan, så jag blödde jättelänge efteråt! I sådana fall är det faktiskt okej att suga på tummen, tycker jag, även om det är lite skabb att det är blodigt...


Kanske borde nämnt att sista (och bästa) dagen av min myshelg spenderades med sexiboi, eftersom han kom hem en dag tidigare från åre. Finfin pojk jag har hittat måste jag ju säga, om man får skryta lite. Tror nog han och jag är coolaste söderparet. Coolaste söderbönan + coolaste söderkisen = BOB! (vi heter Bob som jag har nämnt någon gång förut) det kan knappast blir coolaste än så!!

Lite hemsk information
Idag har jag och sexiboi varit ihop i tre månader. Idag exakt. Och jag kom inte ihåg det! Sku bara veta hur hemsk jag känner mig när han påminner mig över facebook, man ba yee!!
Fast jag känner att jag snarare är mannen i vårat förhållande (tv-spel och chips) och han kvinnan (kommer ihåg datum som det här till exempel) så om jag har tur lyckas jag inbilla mig att det kanske inte gör så himla mycket.
Jag är en hemsk flickvän, WÄH!!

Kommentarer
Postat av: Mr. Gayfriend

Haha men stackare då :c åh du får göra iordning de tills om en vecka!

2011-03-08 @ 07:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0