Grattis Mami ♥

Min madre fyller år idag. Jag är en dålig dotter, jag vet inte hur mycket hon fyller...

Mormor och morfar är här. Dom är typ världens gulligaste, när jag blir gammal vill jag vara som dom. Helst som morfar för han är typ efterblivet gullig. Dom berättade världens gulligaste historia vid matten idag.

Året var 1955, och Mr. Morfar tog, lördagen den 6 mars, ut Ms. Mormor på middag för första gången. De gick på bio och åt typ. Men Mr. Morfar var pank så han lät Ms. Mormor betala! (gentleman eller vad?) och nu i söndags, 60 (OMG!!!) år senare firar dom det! Fatta hur länge det är? Så vill jag också kunna göra. Dom har varit tillsammans med varandra sen dom var 16 år typ, det är helt galet! Äkta kärlek tynar aldrig... eller nått sånt, vet inte riktigt. Det återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0