Snyggaste söderbönan!!

Idag har jag  shoppat sönder med min syster yster!!

Det är inte ofta hon och jag kan spendera dagar tillsammans utan att börja bråka, men idag var en sån dag. Vår Madre fyller år imorgon, så vi skulle köpa present till henne, när vi var klara med det gick vi vidare och köpte massa saker till oss själva! Vi gick runt och pratade och kollade på massa grejer och det var supermysigt, älskar systra mi ♥

Jag hatar att shoppa egentligen, och det brukar vara hon som hittar massa fina grejer, men idag var det faktiskt jag som stod för handlandet! Jag köpte 2 BHar, strumpor, ett solglasögonfodral (såna där nödvändiga saker som jag behöver fast kanske inte egentligen är så kul) och så köpte jag en kjol på rea från Vila för 90 kronor! Det gillar vi galet! Nu kommer jag inte bara va coolaste söderbönan, utan även snyggaste SCORE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0