Träningsverk

Jag mår bra, trots allt. Va länge sedan jag var så full som igår!

Men det var naijz. Jag hade superkul, och dansade typ KONSTANT (non stop) hela kvällen, enda gången jag inte dansade var när jag gick ut och andades, men då dansade jag också lite för man hörde fortfarande musiken! Ojoj, har säkert skämt ut mig jättemycket fast jag hade superkul så det gör inget.

Fast det var lite dumt, en snubbe bjöd mig på cigg och då tog jag den. Och jag va full så ja kände inte så mycket av smaken, men sen gav jag den till min kompis för han ville ha den och jag tyckte det va äckligt. Jag fattar inte varför folk röker frivilligt lixom hela tiden för det är jätteäckligt det vill jag inte börja göra.

Jag dansade ju som sagt hela kvällen non stop for ever, typ så. Idag har jag träningsverk i benen. I vaderna, kommer få värsta musklerna om ja fortsätter mina helger såhär. Men det är väl bra nu när jag ska börja på poledance! NAIJZ!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha Du är för skön!



ussschhhh! Jag har aldrig testat röka och kommer aldrig att göra det!

2011-03-21 @ 18:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0