Saker som har hänt

Tjenare. Kom på att jag hade en blogg, haha!! ÄLSKAR ATT JA HAR SÅ MYCKET LIV!!

Det här har hänt sen senast:
  1. Jag spårade en kväll, tror inte ni vet det... Drack typ (i stort sett) en halv liter vodka och min mamma kom och hjälpte mig. Som tur var har jag en underbar vän som hjälpte mig till medis där hon mötte mig. Puss på honom ♥
  2. En jävla idiot har gått o snackat skit bakom min rygg tänker inte ens skriva allt men han e seriöst dum i huvudet, ska aldrig mer prata med honom...
  3. Har börjat träna poledance, vet inte om jag har skrivit om det förut eller vart mitt liv slutade antecknas här, men det har jag i alla fall. JAG HAR HÄNGT UPP OCH NER JAG E SÅ JÄVLA COOL!!!
  4. Jag ska få en assnygg kropp på 5 veckor (när sommarlovet börjar) jag och min kompis fick inspiration av Näääk – Så Jag Lever Mitt Liv - Feat. Nimo
"Det står en lady bakom mig å Näääken låter henne gå framför mig, vacker tjej
Ni vet en tiopoängare, ni vet en sån där tjej man aldrig skäms för att hänga med"
DET SKA BLI JAG!!!

Har säkert hänt mer saker man kan inte komma på nått nu. CIAO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0